فان بیست بهترین سایت سرگرمی

جدیدترین آهنگ ها و مطالب سرگرم کننده

فان بیست بهترین سایت سرگرمی

جدیدترین آهنگ ها و مطالب سرگرم کننده

مشخصات بلاگ

دانلود آهنگ جدید سهیل رحمانی بنام دلم میخوادش

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۸، ۰۵:۴۵ ب.ظ

آهنگ جدید سهیل رحمانی بنام دلم میخوادش

 

دانلود آهنگ جدید سهیل رحمانی بنام دلم میخوادش با بالاترین کیفیت

Download New Music Soheil Rahmani – Delam Mikhadesh

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید سهیل رحمانی بنام دلم میخوادش :

همش بی خوابی همش بی تابی
مگه عاشق شدن اینقده سخته
دلم میخوادش شده بی تابش
اره عاشقشم خیلی وقته
تمومه دیگه یه حسی میگه
داره میشه اونم تموم دنیام
مهم نیست دیگه هر کی هر چی میگه
همه میگن که من تو خواب و رویام
اونی که نمیشه خسته منم
دلشو به تو بسته منم
شده به تو وابسته منم من
اونی که نمیشه خسته منم
دلشو به تو بسته منم
شده به تو وابسته منم من

آخ تو که رفتی تو دلم
نکنی یه وقت دیگه ولم
بی تو من همیشه میرم تو خودم بی حوصله ام

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.50 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید سهیل رحمانی بنام دلم میخوادش

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی