فان بیست بهترین سایت سرگرمی

جدیدترین آهنگ ها و مطالب سرگرم کننده

فان بیست بهترین سایت سرگرمی

جدیدترین آهنگ ها و مطالب سرگرم کننده

مشخصات بلاگ

 

«ورنون کروگر»، مرد ۵۲ ساله اهل آفریقای جنوبی، ۷۳ روز است که روی زمین پا نگذاشته است، یعنی از وقتی داخل یک بشکه بالای یک ستون ۲۵ متری زندگی می‌کند!

برترین‌ها: «ورنون کروگر»، مرد ۵۲ ساله اهل آفریقای جنوبی، ۷۳ روز است که روی زمین پا نگذاشته است، یعنی از وقتی داخل یک بشکه بالای یک ستون ۲۵ متری زندگی می‌کند!

اولین بار که کروگر به خانه بشکه‌ای خود صعود کرد، ۲۲ سال پیش بود. او برای تعطیلات به یک جزیره رفته بود که یکی از دوستانش به او گفت چرا رکورد نشستن روی درخت را نمی‌شکنی؟ این یک شوخی بود، اما ورنون به آن فکر کرد و متوجه شد که یک مرد اندونزیایی با ۲۸ روز نشستن روی درخت، رکورددار است. وقتی قضیه جدی شد دوستانش پیشنهاد کردند که روی یک تیرک بنشیند و چون رکورد نشستن روی ستون در آن زمان ۵۴ روز بود، ورنون تصمیم گرفت ستون خودش را برپا کند و ۶۴ روز روی آن بنشیند. این اتفاق در سال ۱۹۷۷ افتاد و از آن زمان هیچکس نتوانسته بود رکورد جهانی او را بشکند تا اینکه خودش تصمیم گرفت این کار را بکند.

شاید این رکورد خنده‌دار به نظر برسد، اما زندگی داخل بشکه‌ و در ارتفاعی به اندازه یک ساختمان ۸ طبقه اصلا شوخی نیست. فضای بسیار کمی وجود دارد، به سختی می‌توانید بخوابید، کار زیادی نمی‌توانید بکنید و برای تامین غذا و آب به افراد روی زمین وابسته هستید. با این حال، کروگر توانست ۷۳ روز آنجا بماند و قصد ندارد این کار را تکرار کند، مگر اینکه بتواند ۷۸ روز تحمل کند. غذای او توسط رستوران‌های محلی تهیه می‌شد و با یک سبد حصیری آن را بالا می‌کشید و دو بار در هفته هم حمام می‌کرد.

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی